תיקיית בסיס מנויי הספריה

מנויי הספריה
 
מנויי הספרייה יכולים לבצע מגוון פעולות: הזמנת ספרים, הארכת משך שאילת ספרים, צפייה בהיסטוריית השאלות, שימוש ב'סל מועדפים', הגדרת תחומי עניין ועוד.

על מנת שניתן יהיה לבצע פעולות אלה, כשנכנסים לתוכנה יש ללחוץ על כפתור 'המנוי שלי' ולהזין שם משתמש וסיסמא.

לחיצה על כפתור 'כרטיס משתמש' בסרגל הניווט העליון שבראש דף הבית, תכניס את המנוי לכרטיס המשתמש האישי שלו. בכרטיס 3 חלקים: 1. שם המנוי ומספר הפריטים המושאלים על ידיו כרגע. 2. פרטי הפריטים המושאלים על ידיו. 3. פרטי הפריטים המוזמנים על ידיו.

בתיבת הפריטים המושאלים, ניתן לראות את כותר הפריט, מספר הפריט, תאריך השאלת הפריט, תאריך החזרה מיועד שלו והערות. על ידי סימון 'v' בשורה של פריט מסוים, והקלקה על כפתור 'הארכה', ניתן להאריך את משך השאלתו של הפריט.

בתיבת הפריטים המוזמנים, ניתן לראות את רשימת הפריטים המוזמנים על ידי הקורא. ניתן לראות את כותר הפריט, תאריך הזמנת הפריט, המיקום בתור הממתינים לפריט, והערות. על ידי סימון 'v' בשורה של פריט מסוים, והקלקה על כפתור 'מחק' ניתן לבטל את הזמנתו של פריט. כמו כן, ניתן לסמן את כל הפריטים, או לבטל סימונים. כאשר פריט שהוזמן יתקבל בספריה, הספרנים יודיעו למנוי המזמין על כך. הפריט ימתין למנוי על מנת שישאל אותו משך 7 ימים. אחרי כן, במידה ויש מזמינים נוספים של פריט זה, הוא יועבר למזמין הבא בתור.

בפינה השמאלית העליונה של כרטיס המשתמש ישנם שני אייקונים:'H' ו-'?'.
הקלקה על '
H' מובילה למסך ובו פירוט היסטוריית ההשאלות והיסטוריית ההזמנות של המנוי.
בתיבת היסטורית ההשאלות מוצגים כל הפריטים שהושאלו, כולל תאריך השאלה, תאריך החזרה מיועד ותאריך החזרה בפועל של כל פריט. לחיצה על שם של פריט מהווה קישור אשר מביא לרשומת הקיטלוג של אותו פריט. ניתן לסנן את תצוגת הפריטים שהושאלו, על פי מועד השאלה, על פי מועד החזרה מתוכנן, או על פי מועד החזרה בפועל. הקלקה על שדה 'מתאריך' או על שדה 'עד תאריך', פותחת לוח שנה בו ניתן להקליק על התאריך הרצוי. לחיצה על קישור 'סינון תוצאות' מפעילה את הסינון. לחיצה על הקישור 'ניקוי שדות ואתחול נתונים' מחזירה את התצוגה למצב הצגה מלא, כפי שהיתה לפני עריכת הסינון. לחיצה על קישור 'הדפסה' מאפשרת להדפיס את רשימת הפריטים שהושאלו.

תיבת 'פריטים שהוזמנו' מציגה את כל הפריטים שהוזמנו. עבור כל פריט כתוב שם הפריט, תאריך ההזמנה, בר קוד והתאריך אליו מוזמן הפריט. כפתור 'חזור להצגת פריטים מושאלים' מחזיר למסך ההשאלות וההזמנות הפעילות המוצג כאשר נכנסים לכרטיס משתמש.
לחיצה על אייקון '?' בפינה השמאלית העליונה של כרטיס המשתמש מובילה לדף הסבר זה.


הסבר על השימוש ב'סל מועדפים' מופיע בכפתור שבדף הבית: 'כיצד לחפש בקטלוג'.

הגדרת תחומי עניין – כל מנוי הגדיר אילו תחומים ('נושאים') מעניינים אותו. כאשר יתווסף לקטלוג פריט בתחום מסוים שהוגדר על ידי עובד כתחום עניין, יישלח לעובד מייל ובו הודעה על הפריט החדש באוסף. העובד יוכל להכנס לקטלוג ולראות את פרטי אותו פריט ולהזמינו אם ירצה.
 



 
האתר פותח בטכנולוגיית BuildaGate ע"י חברת IP-DOT



תפריט ניווט מקלדת
F8 פתיחה/סגירה
LayerAlt
תפריט ניווט מקלדת
F8 פתיחה/סגירה
,במקלדת במספרים מימין
+ יש להקליד את המספר ואחריו
( לחוץ num lock יש לוודא )
10 עמוד הבית
11 חיפוש בקטלוג
13 שעות פתיחה
14 המנוי שלי
15 כרטיס משתמש
16 חיפושים קודמים
17 סל מועדפים
18 שאל את הצוות
19 שליחת טופס צור קשר
97 פתיחת הסבר
98 סגירת חלונית הסבר
99 רענן